Jobb-helg!

Ja då var det helg nu..men det lär inte kännas av för jag ska jobba hela helgen. Visserligen är ju det bra för det är på helgerna man tjänar som mest ju:)
Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, ganska tråkigt. Jag har fått för mig att jag vill börja fixa lillens rum snart... Hade tänkt måla och sätta upp en bord och sen måste ju möblerna sättas ihopa oxå. Jag har ju ett tag på mig men det känns ändå som att man vill vara klar i tid, vet ju aldrig när den lille tänkt komma ut till vår värld. Målningen får väll Dennis sköta imed dom starka lukterna, men resten kan ju jag hjälpa till med. Ja vi får se hur det blir:)
Hoppas kläderna jag beställde kommer på måndag! Beställde lite kläder till den lille ifrån ellos, har även beställt lite ifrån H&M men den lappen har ajg inte skickat in än.. Får väll ta och göra det en dag snart.
På måndag kanske Tina och Larsson skulle komma hit och grilla, hoppas det:) Hade varit jätte trevligt! Sen på tisdag är jag ledig.
Det är jätte mysigt att vara gravid men gud vad jag längtar tills jag får hålla dig i mina armar..Kommer kännas helt overkligt den dagen du kommer. Längtar!! <3
Men det är bra att det är ett tag kvar för än finns det mycket som behöver inhandlas och fixas.
Ne nu får väll jag ta och göra mig i ordning och cykla till jobb. Känner inte alls för det idag...

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2008-07-26 @ 08:03:28
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0