Gäsp!

Ja nu sitter man här trött igen och drar ut på tiden innan man ska cykla till jobb..
Var ledig igår och det var skönt! Hela dagen var jag i Ystad och fikade med Sanna och Malin. Sen kom även Therese.A och  vi hann fika med henne en stund oxå:) När sanna skulle börja jobba körde jag upp på McD oxå för jag skulle lämna papper till min chef, men hon va inte där så jag får väll lämna dom en annan dag då. Men man fick höra en del skvaller när man satt där och snackade med sina arbetskamrater:-P En del sjuka och roliga saker men oxå en del saker som hade kunnat få en att smälla nån på käften! Saknar inte jobbet, men jag saknar alla mina underbara arbetskamrater:(
När jag suttit på jobb och babblat en timme så körde jag hem och när jag kom hem så körde jag, dennis och eva till bauhaus och köpte staket. Så snart behöver vi inte springa och kolla så brandie håller sig i trädgården längre..skönt!
Idag är det jobb som gäller till tre och sen efter det vet jag inte riktigt vad som händer.. Tror jag ska spendera lite tid med min Brandie:)
6 dagar kvar till ultraljudet, längtar såå:) Ska bli underbart att få se vår bebis igen!
Nu på torsdag och fredag är det sjöbomarknad, trevligt att det händer nått i sjöbo ibland:-P Synd bara att det är en ända stor anledning för folk att bli så fulla som möjligt!
Ne nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag slipper stressa:-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0