Alltid trötter!

Kviitar hur mycket jag sover så är jag ändå alltid lika trött..jobbigt! Hade velat ha lite energi..i alla fall i några veckor till så jag orkar jobba.
Igår slutade jag lite tidigare för jag bytade min tid med den andra tjejen som jobbar på mitt jobb..så jag slutade vid ett istället för tre. Det var skönt i med att jag inte mådde så bra igår, hade så fruktansvärt ont i magen(inte bebismagen). När jag kom hem kom sanna och fikade en stund innan hon skulle jobba, det va trevligt som alltid! Sen hade jag bestämt mig för att lägga mig och vila resten av dagen/kvällen för dennis slutade inte försen åtta..men mina planer gick inte så bra. Dennis mamma kom och frågade om jag ville följa med henne till sturup och lämna en kompis och det tänkte jag att det går ju ganska snabbt så det kan jag göra. Men sen när vi varit där så fick hon för sig att vi skulle till nova..så det blev nova oxå. Så jag var hemma kvart i åtta igår så det blev inget vilande för min del..men men går ju inte alltid som man planerat. Köpte en jätte söt Body igår, den är grå med svarta hundar på:-P Det är mycket roligare att köpa kläder till Bebben än till sig själv hehe!
Idag SKA det bli en lugn dag har jag bestämt! Slutar vid tre och sen skulle kanske Tina titta förbi en stund:) Och sen blir det soffläge i kväll:) Den största ansträngningen jag ska göra är väll att ta min hund på en promenix!
Ne nu tror jag att jag får ta på mig lite kläder och göra vid mig.. Sen är jag ledig två dagar, skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0