Storstädning!

Idag blir det storstädning! Här måste ju se skapligt ut imorgon när det är nyårsafton och vi ska ha gäster.

Gick upp med tuppen idag (06.00), Theo vaknade och var hungrig i lilla magen. Och nu sitter jag här och hoppas på att han kanske snart vill bli trött igen så att man kan få en timmes sömn till kanske?:)
Han ser inte så trött ut där han sitter i babysittern och viftar med armarna och jollrar. Men men får sova en stund sen när han väl sover om jag är trött då.

Kan inte fatta hur snabbt detta året gått.. Eller i alla fall den sista halvan av det. Det har hänt mycket detta året, i alla fall stora saker som många oftast gör på några år har jag hunnit med på ett år! Men ångrar inget, inte en sekund!
Jag tror verkligen att 2009 kommer bli ett bra år!:)
Varje dag nu blir bara roligare och roligare med Theo. Och det är helt sjukt att man verkligen lär sig många nya saker varje dag! För varje dag som får så lär jag mig mer och mer hur lillen funkar och jag lär mig mer och mer om livet som förälder. Innan jag fick Theo kändes det inte som att dagarna gick åt till något vettigt förutom jobb.. Frågade Dennis häromdagen: Vad brydde vi våra hjärnor med innan vi fick Theo egentligen? Vad gjorde vi om dagarna? Man glömmer att man haft ett liv som såg annorlunda ut. 90% av alla tankar jag tänker så är Theo med nånstans i dom, 80% av allt jag pratar om handlar nog om Theo hahaha! Svårt att förstå om man inte blivit mamma, men när man väl blir det så kretsar hela ditt liv runt din lilla ängel! Sen får man ju inte gå till överdrift och sluta leva själv! Det är ju viktigt att man själv fortsätter unna sig saker, träffa vänner mm.

Ne nu känner jag en liten stank ifrån Theos håll (som just nu sitte i itt knä) så jag får nog ta och undersöka saken=P

Allt för mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0