Rastlös!

Tråkigt väder..tråkig dag! Har inte gjort allt för mycket idag, än så länge!
Varit ute på en promenad i förmiddags, hela lilla familjen var ute och traskade i det gråa vädert. Visserligen så verken regnade eller blåste och det ska man ju vara glad för!

Blev sent igår.. Så imorse när Theo vaknade vid sju så kände jag inte alls för att slita mig upp ur sängen. Men två timmar senare somnade vi på soffan och sov tills klockan var halv elva, skönt!

Vid sex-tiden ska vi till affären, vi ska möta upp Jenny och Kim där. Vi ska nämnligen shoppa maten till nyår. Nu blir det ändå bara vi fyra och Theo för Sanna och Daniel fick tyvärr gäster uppifrån Skövde. Men det blir nog kul ändå=) Och jag kan ju lova att grannarna lär stå med hakan nere vid knäna när vi tänder grillen hihi!
Ska bli gott att äta grillat! Vem orkar vänta ända tills sommaren för en god grillad fläskfile bit? Inte vi!!=)
Vi ska även in på systembolaget ikväll, fixa skumpa! Och även lite annat som Dennis kan hälla ner i halsen på onsdag. Jag själv håller mig till nått glas skumpa. Har ju våran Theo att ta hand om plus att Jenny ska ju inte behöva leka nykterist ensam!

Ska nog ta att hoppa in i duschen nu, sen blir det till att fixa lite mat. Idag blir det pastasallad med rhoadIsland-dressing!

vad ska ni hitta på med på nyår? Kommentera gärna och berätta för nyfikna mig!=)

Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

sv: tack ! :D

2008-12-29 @ 16:17:16
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh tack tack! Du har också en jättesöt liten son. :)Härlig blogg också! :) Ska börja läsa den. :)



Hoppas du får en fin dag!

2008-12-29 @ 17:15:15
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Denise

Babyringen ligger vid Jägersro typ. Kolla deras hemsida.

2008-12-29 @ 20:55:26
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: zandra

Jag och Martin ska vara i Sjöbo på nyår. Vi har ju Casper nu så då får han lite kompisar oxå.Vi ville bara ta det lugnt i år men vi kommer nog ha fullt upp med alla hundar :P ha det bra!

2008-12-30 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0