Nyårsplaner!

Igår var ju jag i Ystad och träffade Carro och hennes lille bebbe=) Gud va liten den var! Kan inte fatta att Theo var så liten för bara två månader sen, helt sjukt! Jag följde i alla fall med henne upp på BB för hon skulle göra lite tester imed att hon åkte hem därifrån så tidigt. Sen efter det gick vi och fikade. Och jag kan ju påpeka att ystad är ingen bra stad att fika i med barnvagn, inte barnvagnsvänligt för fem öre! På sommaren möjligtvis bara. Så det fick bli Dianas där det var ganska rymligt med plats. Sen att jag har världens storsta barnvagn gör ju inte saken bättre=P

När jag sen kom hem vid lite över fyra så blev det matlagning, lax med potatis och kall sås, mums! Dennis lagade iför sig maten=P Jag skalade bara potatisen!
Och sen vid sju kom Kim och Jenny, vi fikade och snackade en massa sikt. Men vi planerade även nyår lite, vi bestämde oss för att vi skulle grilla=) ahha låter sjukt men sant! Så det blir nog en intressant nyår=P Vi ska grilla fläskfile med klyftpotatis, sås och sallad till och till förrätt blev det nått Jenny skulle fixa till efterrätt tror jag vi bestämde oss för chokladpudding i nån fina skålar med grädde och senare när det börjar närma sig tolvslaget så blir det ostbricka. Så vårt nyår kommer alltså bestå av att ÄTA! haha! Men det blir nog trevligt=) Vi bestämde i alla fall att efter maten innan efterrätten så ska vi ut och gå en promenad så att vi inte är allt för onyttiga. Med andra ord blir det en lugn nyår för vi har ju vår lille Theo att tänka på nu och plus att Jenny har ju deras baby i magen att tänka på så jag och Jenny håller oss nyktra medans killarna förmodligen tar sig "några" glas!

Vad ska ni göra till nyår?

Idag ska jag kanske träffa Tilda en stund (sannas Tilda). Sen ikväll kommer Dennis pappa och ska käka middag här tror jag.

Ne nu är Theo jätte otålig i sin babysitter!

Ciao!♥

Här kommer en bild på Carros två dagar gamla lille bebis=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vilken liten sötnos!

Mitt nyår kommer bestå av att jobba hela dagen fram till 1 på natten, o sen kanske böprja fira mitt "eget" nyår..woohoo...:P

2008-12-18 @ 14:25:05
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0