Inte på topp idag!

Idag är halsen mycket värre.. Hatar att ha ont i halsen! Jag får alltid så ont at jag typ inte kan svälja och hela halsen svullnar så jag inte får nån luft knappt! Men jag ska vara glad att det var så längesen jag hade ont i halsen sist för får några år sen hade jag typ ont i halsen var varannan månad. Blää hatar det! Positiva Pernilla här=)
Idag blir en hemma dag med the och halstabletter! Men ska kanske gå en sväng med Sannas kompis Tilda och sen hade jag behövt gå till netto för jag har hittat jätte söta saker till Theos rum där. Låter knäppt att hitta det på Netto men det är typ bara denna vecka dom har det och det är svinbilligt! Så jag tänkte köpa en krok till väggen som är en elefant och en är en giraff och sen är där en ram i samma serie som jag vill ha. Sen vet jag ju inte hur det ser ut IRL, men ser det bra ut så köper jag det=)
Tänkte häromdagen på hur många gånger i Theos liv hemma som han kommer vilja göra om på sitt rum, blir nog en del gånger. Själv ville man ju göra om på sitt rum så fort man var trött på det.(inte för att jag hann bli trött på det får vi flyttade ju alltid). Men sen kom jag på en bra sak att dom första gångerna han blir trött på sitt rum räcker det ju att byta ut boarden. Det är ju dumbo nu och sen när han blir lite äldre och coolare kanske han vill ha spiderman eller nåt hehe vem vet=P Jaja en massa framtidstankar!

Ne nu tänkte jag hoppa ur morgonrocken och i lite kläder så att man kanske känner sig lite piggare!

Allt för mig just nu!♥



Här kom en liten bild på vårt julpyntade fina kök=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0