Influensan!

Antar att det är influensan jag åkt på.. Men känner mig ändå bättre nu, har ju ingen feber och så. Är bara väldigt snorig och hostig, najs! =S
Ska i alla fall hem till pappa och Lumi och käka middag ikväll, det ska bli trevligt! Man kan ju inte bara sitta hemma och glo bara för att man är lite förkyld =P Smittar nog ändå inte längre... Gud vad jag hoppas att jag inte smittar Theo och Dennis, speciellt inte Theo! Han hostar ganska mycket och nyser, men han har inte haft någon feber alls igår och idag i alla fall. Hoppas han klarar sig ifrån det, men det är väll ren tur i så fall för bebisar har ju inte mycket till imunförsvar.


Tänkte skriva ner Theos viktupgång och längd och så här för er som tycker det är intressant=)
men skriver datumen för jag orkar inte räkna ut hur många veckor han var vid varje besök så ni får själv räkna ut det om ni vill veta det. Han är ju född den 16/10 =)


Datum:       Vikt:        Längd:    Huvudomfång:

16/10-08    3850g    52cm      36cm
19/10-08    3630g 
24/10-08    3840g
29/10-08    4180g    53cm      37½cm
7/11-08      4650g    55cm      38cm
17/11-08    5050g    56cm      38,8cm
1/12-08      5630g    59cm      39,2cm

Missade förra BVC-tiden pga att jag var sjuk så det dröjer nog ett tag tills nästa gång. Men detta är hur min lille plutt växt än så länge. Jätte bra ökning enligt BM=)

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag känner mig lite mer som en människa igen och sen göra vid mig lite och vid kvart i fyra bär det av till Flädie till Pappa/Morfar/svärfar haha!

Trevlig helg på er alla!





Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack! Allt har gått jätte bra än så länge.han är helt underbar.Jag tror oxå att jag är lite sjuk,det kommer med vintern tyvärr.Men det är roligt att ni har det bra och mår bra för övrigt / zandra

2008-12-13 @ 14:17:35
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se/
Postat av: Anniken

Krya pa dej gumman!

2008-12-13 @ 19:59:34
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0