Fredag!!!

Äntligen fredag! Och nu är dennis ledig i 27 hela dagar! Så skönt ska det bli att slippa gå här hemma själv, man blir knäpp tillslut.
Idag ska vi nog köpa gran=) Sen måste den stå i garaget i alla fall en dag innan vi tar in den så vi bestämde oss för att klä den på söndag-kväll! Vi ska ju till köpenhamn imorgon så då har vi ju inte tid. Aaa! ska bli helt underbart att få en heldag med älsklingen, bara han och jag! Ni anar inte hur mycket det uppskattas nu när man har barn. Många som gör det felet att dom aldrig lämnar bort sitt barn och aldrig har tid för sig själva, sorgligt nog brukar inte dom förhållanden hålla. Man får absolut inte försumma varnadra! Det är många mommor som blir så att bebisen är det viktigaste och glömmer bort sin sambo/man/pojkvän och det är inte speciellt snällt! Jag är helt tvärtom, jag har hela dagarna med Theo och när dennis kommer hem vill jag inget hellre än umgås med han eller att han umgås med Theo.

Fler som ska till köpenhamn imorgon? Jag har i alla fall läst i två bloggar om att ni förmodligen skulle dit?

Glöm nu inte kommentera om vad ni tycker om min bloggs nya utseende!

Uppdaterar senare! Nu ska jag gå och se om min lille son har lust att låta mig duscha=)

Kommentarer
Postat av: naddie.

vi har också pratat om tivoli till helgen, men det blir förmodligen inte för robban jobbar om han har otur! :(

2008-12-19 @ 11:01:58
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0