Fortfarande sjuk...

Skulle egentligen till BVC idag men fick lämna återbud för jag har så sjukt ont i halsen fortfarande och känner mig allmänt hängig:( Och skulle jag gått dit så är det jätte långt att gå, speciellt i detta vädert när man är sjuk. Så jag hoppas sköterskan ringer mig sen och ger mig en ny tid.
Jag kan ju säga att ta hand om en liten när man inte mår bra är inte kul. Är van vid att närjag är sjuk kan jag ligga i sängen/soffan hela dagen och glo på tv, men nähä du!..inte nu längre. Nu ska man aktivera plutten bäst man kan när han är vaken. Bara precis för att jag mår skit idag så skulle ju tvunget Theo vakna kvart i fem och vara hungrig, sen ville han inte somna om. Men när jag la han på min mage i soffan så somnad vi båda två en timme ungefär, mysigt=)
Jag har tre smärtstillande halstabletter kvar, har inte tagit nån idag för jag snålar. Plus att jag inte vet om jag vill ta nån för då lindrar det en stund och sen när man får känslen tillbax i halsen så känns det fan jävligare än innan man tog tabletten! Så det får va så länge! Blir i alla fall soppa till lunch=)

Nu, soffläge!

Kommentarer
Postat av: naddie.

usch :( krya på dig!

2008-12-10 @ 10:22:54
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0