Babyland/Novalund

Blev en sväng på rean idag fast jag egentligen inte ville ge mig ut i all kaos bland alla gamiga människor. Men Theo behöver byxor och det kändes inte lönt att vänta.
Först körde vi till Babyland och handlade för presentkortet Theo fick i julklapp. Vi handlade: En sked i silikon(första skeden), en liten djup skål i mumin med tillhörande sked, en sagel-haklapp som ser ut som en scarfs (theo har nämnligen börjat sagla nu), ett par hängslejeans, två pyamaser. Det blev ca 50kr kvar och det fick vi tillbaka som presentkort, sånt är så irreterand!
Sen körde vi till Novalund och där blev det shopping! Handlade bara kläder till Theo men det blev en del: 7 par byxor varav 3 par var mjukisbyxor, 2 par manchesterbyxor, ett par hängslejeans med pluto, ett par grå jeans. Sen blev det två par stickade tröjor, en skjorta/t-shirt med musse, många strumpor, ett par mjuka bruna kängor i typ termo och ytterligare 2 pyamaser. Nu har jag köpt det mesta i 68 så han kan ha det ett tag. Och byxorna med pluto får han vänta md nån månader för det var storlek 72.
Men jag är nöjd med inköpen=)

Dennis börjar bli dålig.. Ont i halsen, huvudvärk och sånt trevligt.. Hoppas bara att det är samma som jag hade för nån vecka sen för annars lär ju jag bli smittad IGEN och det har jag verkligen inte lust med!

Idag blir et jag som får laga maten.. Det blir kyckling i sötsursås med ris.

Nu vaknar lillen ute i hallen i sin bilbarnstol. Måste gå!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: naddie.

jag gillar också det men robban heter ju Liljedahl i efternamn.. är rädd att det ska låta fjånigt :/



såg du om det fanns dinglisar med rosa i?:D

2008-12-28 @ 23:35:54
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

nja, vi har inte riktigt beslutat oss för det här med efternamnet än :P



oh, då måste jag in en sväng på en annan babyland eller babyproffsen :D

2008-12-29 @ 09:28:17
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Carrouee

Heej! Nej han är absolut inte krävande men jag har ju fortfarande inget internet hemma och har inte vart vid en dator förän nu.. lovar att skriva ett inlägg=)

2008-12-29 @ 11:58:58
URL: http://vetegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0