2:a Advent idag!

Ja då var det 2:a advent idag och ett ljus till tänt i ljusstaken:) Mysigt tycker jag.. Jag bara älskar julen, ljuset i denna mörka årstid!
Igår på Törringe hade jag trevligt:) Var ju långt ifrån nykter, men jag var ju inte stupfull. Har insett att jag inte tycker om att dricka, hatar att må dåligt när man druckit lite för mycket..det är inte värt det! Nån gång ibland okej, men skulle verkligen inte kunna dricka var varannan helg igen som man gjorde förr. Idag är man bakis, får ju skylla mig själv=P Men väldigt trevligt var det i alla fall och kul att träffa alla ifrån NP04J=D
Lägger upp bilder från igår i ett nytt inlägg!

Idag vid fyra-fem kommer mamma och Bengt hit en sväng. Sen chansar jag på att jag och Dennis hämtar hem nån mat och lite senare blir det film "Arn 2". Är så sjukt seg idag.. Somnade vid två, väcktes av Theo vid fem när Dennis gav han mat och sen fick vi inte sova längre än till åtta typ.

Nu ska jag lägga upp lite bilder från igår som ni kan titta på=)

Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0